Hejdå Umeå



Idag är det måndag vilket innebär att vår Umeåvistelse är över. Tråkigt men sant. Helgen har gått alldeles för fort. Vi får helt enkelt se till att komma upp hit oftare. Förutom att umgås med brodern, har Umeå mycket trevligt att erbjuda. I Umeå finns bland annat Europas (tror jag det var) största Intersport affär, där man kan tillbringa många timmar. Världens stööörsta (nu ljuger jag, men det kändes verkligen så) gymanläggning, IKSU. Hade kunnat flytta till Umeå bara för att få träna där. De har allt, från badbassäng, till innebandyhall, squashbana, klättervägg, hundratals maskiner att bli starkare av, en konditions avdelning som är utan dess like, alla pass du kan tänka dig där instruktören står på en scen, beachvolleyboll, ja allt finns där. Vi gick runt och spanade in anläggningen igår och jag var helt fast. Nästa Umeå besök skall definitivt tillbringas där. Sen är det ju skidåkning och friluftsliv som gäller. Mysigt värre. Vi kramade Magnus och Johanna hejdå och sa hejdå till alla söta katter. Jag är ju som sagt var ingen kattfantast. Tycker katter är allmänt tråkiga djur och skulle aldrig skaffa en. Men nu kanske jag har ångrat mig. Molly, Nalle och Skrållan var sååå fina. Nu skall jag och Kim ta en funderare om vi vill köpa en katt för en halv månadslön nästa gång Molly får kattungar i magen, för mysigare katt har jag aldrig sett.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkommen hem gumman!

Vilken härlig blogguppdatering och vilken härlig resa ni haft! Ses imorron!

PUSS

2010-10-18 @ 21:55:20
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0