Good morning sunshine



Eller inte. Regnet droppar och smattrar utanför fönstret. Min planerade morgonpromenad är inte så lockande längre. Men sen plötsligt slutar det att smattra på fönsterkarmen. Det är inte direkt att himlen förvandlades till blå och ljus. Himlen är snarare gråare än gråast. Men vad gör det. Min morgonpromenad kan bli av. Jag hoppar ur sängen och skyndar mig iväg. Resultatet blev en 50 minuters härlig powerwalk. Frukost på det och man har hämtat energi för hela dagen. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så flitigt av dig. Jag borde också, men orkar inte. Blir några Lost-avsnitt innan jobb! Ses snart! Puss

2010-10-08 @ 11:00:10
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Good morning Sunshine!

Du är välkommen förbi på te NÄR DU VILL! Hoppas du får en toppen dag trots jobb. Påminner dig om LOST till imorgon, har bara en skiva kvar...

PUSS

2010-10-09 @ 11:28:37
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0