Barnmys och träning



Oj vad trött jag har varit i veckan. Jobb från morgon till kväll. Helt utslagen på kvällarna. På stjärnfronten går det bra. Det blir inga böter för mig den här veckan. I tisdags var jag och Kim barnvakt till finaste barnen Sam och Wilmina. Vi gosade, läste Emil, badade och nattade. Hur mysigt som helst. I torsdags var jag på bästa combatpasset tillsammans med Caroline och hennes vän. Ny ledare som jag inte gått för innan som var så in i helsikes bra. Hon tog verkligen fram sista muskelkraften från varje slag. Svetten droppade och armarna darrade. Var så slut att jag knappt orkade med en endaste fjuttig armhävning i slutet. Då är man trött. Energi och humör till tusen efteråt. Så härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0