Vinterlöpning



Jag och Kim trotsade vinterkylan och begav oss ut på en isande löparrunda. Jag gillar mest att bara springa rundor, kors och tvärs, med min kära Garmin på handleden. Kim är en sådan envis person när det gäller löpning. Han måste springa på specifika slingor, så att han hela tiden vet var han är, hur långt han har kvar och hur långt han har sprungit. Det räcker inte med att fråga mig och Garmin. Att springa på slingorna i Kronoskogen är inte direkt motiverande enligt mig, men idag fick jag vika mig. Att springa själv eller gemensamt? Inget svårt val idag. Fast å andra sidan hade det kanske inte spelat någon roll, när Kim ändå envisas med att springa med lurar i öronen. Envis grabb jag har. Jag fick nöja mig med att han fanns vid min sida. Alltid något. Man får vara glad för det lilla här i livet.

Distans: 7.01 km
Tid: 44:28 min
Medelhastighet: 6:20 min/km
Medelpuls: 174 slag/min
Kcal: 484

Nu skall vi värma oss med en stor kopp varm choklad och en burk pepparkakor. Brr, frusen ända in i märgen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Flitigt av er!! Fyra stjärnor gumman, bra jobbat!

2010-11-27 @ 19:15:58
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0