Två stjärnor till mig



Jag festar till det ikväll med att placera stjärna nummer två på min rad den här veckan. Förra veckan fick jag oturligt nog böta. Kim klarade sig, men jag fick bara ihop två träningstillfällen. Illa. Och när det var söndag eftermiddag och vår planerade gemensamma springtur inte blev av, då Kim backa ur (som såklart redan hade sina stjärnor), var jag inte så pigg på att ge mig ut på egen hand. Men den här veckan är jag back on track igen. Ikväll blev det ett bodysteppass. Fartfyllt och svettigt. Boostar min kropp med provivas Female efteråt och känner mig väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Carro

Så grymt duktig du är gumman och så avis jag blir! Boken är snart utläst och den blev bättre. Ses imorgon, tror jag...

Puss kram

2010-11-09 @ 21:03:09
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Träningsnarkomanen

Kan du inte förklara hur det här med stjärnor respektive böter fungerar. Skulle vara kul om man på sin egen kammare hade kunnat tävla mot dig och Kim. Naturligtvis utan att böta till er =)



2010-11-11 @ 15:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0