Mia Skäringer



Ni som följer min blogg vet att jag lätt blir besatt av saker och ting. För tillfället är det Mia Skäringer jag är besatt av. Haha. Solsidan är typ den bästa svenska serien som gjorts. Dyngkåt och hur helig som helst, hamnar utan tvekan på topp 10 listan av alla böcker jag läst. Och då jag tyvärr helt missade Skäringers serie Mia & Klara, som sändes på svt för ett tag sedan, var jag ju tvungen att klicka hem dessa två säsonger. Tittade på ett avsnitt på youtube och dog nästan av skratt. Skönare människa får man ju faktiskt leta efter. Helt briljant humor. Kände att lite skratt var på sin plats såhär i novemberdeppen. Och för att vara lite mer seriös så beställde jag dessutom hem sista säsongen av Lost. Så nu blir det långa tevekvällar med teamuggen i högsta hugg.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för att du livar upp min dag med din maffiga blogguppdatering! Puss

2010-11-09 @ 16:18:25
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0