Lyssna på din kropp

Trött, tröttare än tröttast är vad som symboliserar mitt tillstånd just nu. Fyra tidiga mornar sätter sina spår. Igår kväll började jag dessutom känna av lite halsont. Peppar, peppar, men jag tänker inte bli sjuk nu. Jag håller alla mina tummar och tår för att detta bara är en envis endagars grej.

Måndag och tisdag bjöd på härlig och tuff träning. Body pump och body combat. Jag har alltså redan två stjärnor.

Igår var min planerade vilodag. Jag och min fina vän och kollega Caroline, hade bestämt Pragträff. Vi skall nämligen dra med våra hjärtan till Prag för en långweekend, om bara några veckor. Igår sammanställde vi alla sevärdheter som vi inte får missa. Nu återstår bara att placera ut sevärdheterna under de fyra stadsdelarna så vi slipper springa kort och tvärs. Kommer bli såå kul. Härligt att ha något att se framemot.

Idag var planen träning, men då min hals har spökat hela dagen tyckte jag inte det var värt att ta ut sig. Istället åkte jag hem och ligger nu nerbäddad i soffan. Trevlig kväll allesammans och glöm inte att lyssna på din kropp. Du har bara en kropp, så var rädd om den.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Saknade dig på träningen gumman! Hoooooppas du inte blir sjuk nu! Ses på lördag!

Puss

2010-11-18 @ 20:16:56
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Caroline P.

Krya på dig sweetheart!

Hoppas du känner dig bättre imorgon! Håller helt med dig, det är så viktigt att lyssna på sin kropp...även om man ibland ignorerar viktiga signaler.



KRAMIS

2010-11-18 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0