Intensiv måndag



Helgen har spenderats mestadels på jobb. På kvällarna har det blivit mys framför teven med älsklingen och en skål med godis. Jag har kämpat för att hålla mig vaken och vara en social och trevlig flickvän, men usch vad trött jag har varit. Är det novembertröttheten som är på gång? Igår måndag, var min lediga dag och jag startade dagen med ett galet roligt body pump pass. Så kul. Så plågsamt. Utfallslåten är vidrig. Benen darrar och det svider något fruktansvärt. Och axellåten då. Hallå muskler, vakna och hjälp till! Nähee, det finns inga muskler i axlarna (!?). Träningsvärken känns typ överallt i kroppen idag, dock en aningens mindre än förra pumppasset, då jag inte kunde sätta mig på toalettstolen som en normal människa på tre dagar. Jag åkte vidare till Maxi för att storhandla. Sen fick jag ge upp dagens planer för att istället åka in och jobba en C tur. Mycket virus som härjar. Många sjuka. Det var bara att gasa hemåt. Slänga in varorna i kylen. Hoppa in i duschen. Äta. Och gasa iväg mot Helsingborg. En extra slant i plånboken och en ledig dag idag. Klart man ställer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0