I kortaste laget



I all vardagsstress har jag helt glömt bort att boka ny tid hos frisören. Det har stått på min att göra lista nu i två veckor. Igår fick jag äntligen till det en minuts långa samtalet, och fick tid redan idag. Perfekt. Men först fick jag sova ut. Däckade i soffan i tre timmar igår kväll, vaknade upp halv nio, gick sedan och la mig igen klockan tio. Behövde verkligen sova ut. Skönt. På halsuppdateringen är det samma shit som igår, alltså halsont. Nu känner jag mig dessutom också snorig. Suck. Orkar inte. Ska boosta mig med immunförsvarshöjare idag. Åter till frisyren. Såhär blev resultatet. Usel bildkvalité, så jag var tvungen att konvertera bilderna till svartvita. Färgen är densamma som innan, fixade bara till utväxten. Det blev sjukt kort, särskilt i nacken. Tveksam om resultatet, men nu är det plattångat och det gör jag aldrig med mitt hår, så blir kanske bättre med egen styling.


Kommentarer
Postat av: Kim

Riktigt fin på bilderna, ska bli skoj och se live med.

2010-11-19 @ 15:50:38
Postat av: Caroline

Det blev jätte fint gumman!!

2010-11-19 @ 17:48:03
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tyckte det blev urläckert:)

2010-11-19 @ 23:45:26
Postat av: Maria

Skitsnyggt!!!

2010-11-20 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0