Fredagsmys



Fredagskvällen spenderades tillsammans med min fina vän Caroline. Jag lyxade till det med att bjuda på godaste laxen, med mandelpotatis, varm hollandaisesås och färsk sparris. Så enkelt och helt magiskt gott. Som alltid när vi ses blir det någon form utav fisk. Min kära sambo har inte många brister, men en brist han har, är att han absolut inte äter fisk. Och jag som älskar fisk i alla dess former, äter det därför nästan aldrig. Bäst att passa på när Kim inte är hemma då. Vi hade som vanligt en jättemysig kväll. Tittade på Idol och åt en massa sötsaker. Drömde oss bort att vi satt i en bar, med ett glas vin, med en gitarrspelande Olle att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0