Elsas mode



Och så var det fredag igen. För mig, veckans enda lediga dag. Förutom det flera timmars långa besöket hos frisören, tidigare idag, har jag inte gjort mycket. Kände att det satt på sin plats med en soffliggardag. Jag har påbörjat en ny bok. Elsas mode av Sofi Fahrman. En lättsam chic lit bok. Kurerat mig med varmt, lent tea. Boostat med blåbär och C vitamin. Nu längtar jag bara efter att min andra hälft Kim skall komma hem från arbetet, så vi kan mysa fredagsmys. Vi har haft mycket åt varderas håll i veckan, och knappt hunnit ses. Så nu längtar jag nästan ihjäl mig efter en hel kväll full med kärlek. Önskar er en mysig fredag allihop!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar både Elsas mode och Elsas värld. Lättläst och härligt chic-lit. Hoppas ni får en riktigt mysig fredagkväll! Ses imorgon bitti. Hoppas på en luuuugn helg men det är tveksamt efter denna mastodont veckan! Puss

2010-11-19 @ 17:49:46
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sjukt snygg i håret! jag gillar att det blev lite kostare, framhäver ditt söta face! hoppas ni får en bra helg på jobbet! hälsa kim :)

2010-11-19 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0