Dagens i landsproblem



Dagens i landsproblem. Låter kanske helt banalt och löjligt, och ja, det är det såklart också, men jag har ett ständigt återkommande problem. Inget och att ha på mig till fest- problemet. Någon annan som känner igen sig? Som är drabbad av samma problem. Eller är det bara jag och Lill-Babs? Jag köper nästan alltid något nytt till fest. Helt ologiskt och definitivt så oekonomiskt. Man bör ju hellre investera i bra basplagg och lägga sina pengar på vardagskläder, som man använder, flera gånger om. Inhandla fina accessoarer som kan kombineras ihop till de festkläder som redan hänger i garderoben. Handla smart. Tänka rätt.  Får bli mitt nya motto. Men tillbaka till mitt i landsproblem. Kände att jag behövde ta en tripp till Caroline by S. Resultatet blev de här godbitarna. Tur jag inte går på fest så ofta. Intalar mig själv att både jul- och nyårsutstyrseln kan kombineras ihop med dessa urtjusiga accessoarer med kvarlevorna i min garderob. Tre flugor i en smäll. Inte illa. Jag kanske börjar bli ekonomisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0