Caroline by S



Har ju helt glömt bort att visa er mitt senaste fynd till garderoben. Den här fina Dagmar koftan inhandlade jag hos finaste Caroline, i hennes nyöppnade butik Caroline by S. Jag har ännu inte hunnit inviga den, men är övertygad om att den kommer bli flitigt använd, och en stor favorit i vinter. Har ni inte besökt hennes butik på Storgatan i Ängelholm, kan jag varmt rekommendera den. Kläderna är ljuvliga och det finns något för alla. Ta gärna hjälp av Caroline, som är helt fantastisk på att kombinera ihop och se vad just Du passar i. Dessutom säljer hon exklusiva teer, oljor och diverse artiklar, som är perfekta att ge bort om man skall iväg på god middag. Caroline by S, ett hett tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0