Besvikelse


                                                                                                                Lånad bild

Jaha då har vi deltagit i vårt livs första budgivning. Spännande. Fjärilar i magen. Tusen tankar. Huset är redan renoverat och inrett i min fantasi. Jag googlar kök. Dekorerar i fönstren. Drömmer mig bort om den enorma potential som finns. Ett hus som är så rätt. Som är så vi. Vårt drömhus. Allt helt förgäves för vi fan förlorade budgivningen. Alltid någon jävla slipsgubbe som är mer kapitalstark. Förbannad. Besviken. Det var ju vårt drömhus, gubbe. Och alla klyschor, det kommer flera sådana hus, det är er tur nästa gång etcetera etcetera, finns inte i min värld just nu. Suck de luxe är det här just nu.


Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh så fint det såg ut. Tråkit bara med budgivningen. Vi har oxå varit där och det är riktigt tråkigt att förlora det man så gärna vill ha och så länge man letar dessutom.... vart låg det ngn stans?



/Sofia

2010-11-26 @ 11:06:28
Postat av: Caroline

Fan vad trist gumman! Ni var verkligen värda detta huset. Jäkla slipsgubbe!

2010-11-26 @ 12:26:35
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: PG

Så trist, vet precis hur det känns. Vi har också budat på flera hus som vi tyckte var vårat drömhus. Man tänker att det kommer ALDRIG komma ut ngt hus som man tycker lika mkt om. Men tro mig, det gör det! Frågan är bara om när. Fast jag vet att det inte är till nån tröst just nu. Kram och hoppas ni får en mysig första advent =)

2010-11-27 @ 16:48:33
URL: http://petraochpjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0