Vad är en bal på slottet, en vårfest med jobbet, ett härligt 10 km lopp?


                                                                                         Bild från arkivet, 2009

Ligger fortfarande nerklubbad av något eländig virus som vägrar lämna min kropp. Har insett att jag inte kommer kunna återgå till mitt normala liv inom 24 timmar. Vilket innebär ytterligare en sjukskrivningsdag. En utebliven vårfest med jobb, där jag dessutom ingår i festkommittén. Har även både insett och accepterat att det inte kommer bli något 10 km lopp för min del på lördag. Hälsan går före allting annat. Inte ens en mirakelkur kan få mig i löparform tills på lördag. Och det kommer ju fler chanser att testa krafterna i löpsteget. Så här ligger jag nu, nerbäddad i soffan och har precis läst sista raden av den 567 sidor långa nagelbitaren, Hypnotisören. Mitt stora i-landsproblem är således, fortsätta läsningen i kriminalromanens tecken eller kontra med en chick lit bok?


Kommentarer
Postat av: Helén

Vad tråkigt att höra! Men du prioriterar ju helt rätt. Hälsan måste gå först. Stort krya på dig Maria!

2010-05-06 @ 18:24:04
Postat av: Sarah

Hmm vad tråkigt för dig... Typiskt att man ska bli sjuk när det ska hända roliga saker... Krya på dig!



Sarah på 31:an

2010-05-07 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0