Sjuk...




Det blir inte alltid som man tänkt sig. Trodde jag hade vilat ut mig igår. Vaknade upp feberfri och åkte till jobb, med förhoppningen att vara på bättringsväg. Tji fick jag. Redan på bilfärden in var det som om två stenar blockerade mina näsborrar. Det blev bara värre och värre. Kände mig helt yr. Kunde knappt tänka, dock klar över att inte kunna genomföra ett arbetspass med den graden av ansvar, en sjuksköterska har. Fick besviken lämna över mina patienter till mina fina kollegor och åka hem och kurera mig. Väl hemma bädda jag ner mig i soffan med Canal plus filmer på tv:n. Fem minuter in i första filmen var jag tvungen att vila mina ögon. Vaknade upp fyra timmar senare. Hm, är verkligen något som lurar i kroppen. Sedan dess har Hypnotisören hållit mig vaken, vilken spänning. Går knappt att lägga ifrån sig. Ett hett boktips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0