Ny färg och lite kortare



Idag var det dags att besöka frissan igen. Påtalade ju att det väntas bröllop till helgen och såklart dök frågan upp hur jag tänkte ha mitt hår. Nja svarade jag, tänkte väl inte göra något speciellt, har ju proffsiga Ingela som ska sminka mig. Men han tyckte såklart annat. Kom med massor av förslag. Hm, tänkte jag. Jag skall klara av det också. Det slutade med att han fixade en flättuppsättning till mig. Något svår att få till själv. Men såå snyggt. Ska kolla om det är något Ingela kan ge sig på. 60 talet here I come. Typ. Fick med mig en klänning hem också. Fastän jag redan bestämt mig för en annan. Typsikt. Ska showa för Kim så fort han kommer hem. Vilken klänning det blir, får ni se på lördag.


Kommentarer
Postat av: Helén

Vilken jättesnygg fläta Maria. Du va superfin i den! Tack för dina tips och den pepping, det gör nytta:)

2010-05-18 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0