Myskväll hos Caroline



Gårkvällen bestod förutom av långpass dessutom av myskväll hos fina Caroline. Det var alldeles för länge sedan vi sågs. Vi hade hur mycket som helst att prata om för att komma i kapp det vi missat. Vi drack gott, ekologiskt tea. Och bara pratade och pratade. Hur mysigt som helst. Efter några timmar staplade jag hem på vingliga ben. Har nu vaknat upp ur min skönhetssömn på 11 timmar. Gårdagens pass gör sig påmint både här och där. Speciellt mitt vänstra ben. Blir till att massera in lite Voltaren gel och hoppas på det bästa.

Idag är jag ledig och skall jag tillbringa hela dagen tillsammans med min kära Mamma.


Kommentarer
Postat av: Siltan

haaaj sweety! Så fin blogg du har!



Det var så mysigt å träffa dig, sker ju alldeles för sällan!



SEs nu till helgen! ska bli lövely!



Pussar

2010-05-28 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0