Hypnotisören



Äntligen läste jag sista raden av Mig äger ingen. Den var tråkig från pärm till pärm. Men ändå var jag tvungen att läsa ut den. Tog en månad. Men skam den som ger sig. Att inte rekommendera den vore fel, då smaken är som baken, subjektiv. Någon annan tycker säkert detta är ett mästerverk. Vem vet.

Idag fick jag till slut påbörja en ny bok. Efter lite velande i bokhyllan fick det bli denhär. Hypnotisören av Lars Kepler (pseudonym), en svensk kriminalroman som lovordats världen över. Känns redan som om det kommer bli en nagelbitare som kommer vara svår att släppa ifrån sig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Denna ligger också i min bokhylla, orörd...

Vi ses på jobbet imorgon!

Kram

2010-05-04 @ 18:26:54
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Maria W

Ett tips på en otroligt rolig bok



Karriär och köksbesvär av Kinsella



Kunde inte sluta läsa, skrattade högt ofta och mycket...



Kram Maria

2010-05-05 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0