Helgbuffé på Sand




Idag är det lördag, men det blir publikation av torsdagens händelse. Min älskade Mamma som nu är bosatt uppe i Dalarna var hemma på besök. Jag hade bokat in oss på Sand där vi skulle avnjuta deras fantastiska helgbuffé. Kan varmt rekommenderas. Allt är helt otroligt gott. Värt varenda krona. Det blev lite fotografering i hamnen, fint, trots mulet och grått väder. Därefter bar det iväg på shoppingtur mot Väla. Vi kom hem med några påsar båda två. Dock fann jag inte det jag letade efter. En ljus kavaj till bröllopet nästa helg. Efter några timmar blev vi konstigt nog hungriga igen och tillagade fläskfilé med arabisk bönsallad, såå gott. En bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0