Varför pratar jag bebisspråk?



Mysig söndag med fina vänner. Idag har ingen mindre än Peter, Paulina och deras fantastiska Maja, Björn och Veronica och sötste Inez, varit hemma hos oss på söndagsmiddag. Paulina ägnade större delen av dagen med att skratta åt mitt bebisspråk. Så fort jag pratade med någon utav barnen ändrade jag röst. Till någon vidrig barnslig bebisröst!? Haha. Helt automatiskt. Jättesvårt att låta bli. Ska jobba bort detta barnprat till nästa gång, lovar. Vi proppa våra magar fulla med flygande Jakob och chokladpudding. Ett mycket trevligt avslut på veckan. Nu är jag laddad med ny energi och kan anta nästa veckas stora utmaningar.  


Kommentarer
Postat av: Paulina

Ni är bara föööör söta! Tack för underbart slut på veckan! Ps jag gillar när du pratar bebisspråk, det är gulligt ;) Snart gratäng och kakor hos oss!!! Kram

2010-03-07 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0