Söndagspromenad



Efter en god långfrukost begav jag och Kim oss iväg på en liten promenad. Det har kommit upp ytterligare ett intressant hus i Ängelholmstrakten som vi är intresserade av. Då huset ligger på gångavstånd tänkte vi passa på att spana lite, innan det är dags för husvisning. Såklart var husägaren ute och arbetade i trädgården så vi kunde inte stanna. Som vanligt, föll jag pladask. Här vill jag bo. Vi har säkert varit runt på ett tiotal visningar och har båda två känt direkt att detta objekt är ingenting för oss, även om vi via bilder har haft mycket höga förväntningar. Som när vi var på visningen i förra veckan. Drömläge. Drömhus. Men nej, usch, jag hade aldrig kunnat bosätta mig där. Som tur är har vi båda två varit överens, så då är det bara att leta vidare.

Det känns verkligen att våren är på väg. Fågelkvitter. Blå himmel. Snöfri mark. Och plusgrader. Underbart. Bilderna är från vår våriga promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0