Se den

Hantverkarna, teatern vi såg på igår, slog alla mina förväntningar. Den var galet rolig. I den nästan två timmar föreställningen fick dem med sig publiken hela vägen in i mål. Skrattanfall efter skrattanfall avlöste varandra. Jag tror alla i salongen kunde känna igen sig i dem olika situationerna. Humörsvängningarna. Kaoset som nästan krossar den bästa relationen. Frustationen. Fy, att hamna i ett sådant renoveringsfiasko. Usch. Och vilka fantastiska skådespelare. Alla spelade sin roll med sådan otrolig charm och inlevelse. Så har du inget inplanerat i helgen så tycker jag du skall gå och titta på denna fenomenala föreställning. Jag ger den högsta betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0