Runner´s world



God morgon. Onsdag den 24 mars och jag är ledig. Vad är då bättre än att starta dagen med en långfrukost och lite löpningsmotivation. Jag har sedan en tid tillbaka börjat prenumerera på tidningen Runner´s, då löpning mest förmodligen kommer bli en ganska stor del utav mitt liv en tid framöver. Igår anlände månadens utgåva. Det är alltid lika roligt att bläddra igenom tidningen som är fylld att motivation, träningstips och bra upplägg. Tidningen bjuder dessutom alltid på makalösa reportage om extremlopp av dess olika slag, vilka träningsentusiaster det finns där ute. Helt otroligt att det exempelvis finns individer där ute som genomför lopp på 166 km (!?). Idag är tanken att jag skall ge mig ut på veckans andra löpningspass, göra några ärenden på stan och läsa ut min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0