Ny vecka


Måndag. Ny vecka. Den dåliga blogguppdateringen under helgen beror dels på att hela helgen, förutom lördag, har tillbringats på jobb. Och dels på att jag inte blitt kvitt det dumma viruset som angripit min kropp. Jag har dessutom drabbats utav en huvudvärk som inte är av denna värld. Imorse fick jag hålla i mitt huvud med båda händerna för att ta mig upp ur sängen och hämta en huvudvärkstablett. Kändes som någon borrade i skallen på mig. Nu, några timmar senare mår jag bättre. Jag som skulle springa idag. Suck. Mina träningsdagar tickar iväg. Snart är det dags för årets första lopp. Stress. Stress. Imorgon blir det i alla fall powerplate efter jobbet. Löpning blir det förhoppningsvis på onsdag. Ja, det måste det bli.

Kicka gärna in min blogg lite senare. Jag skall nämligen publicera mitt kommande träningsupplägg. Mastodontprestationer är vad som väntar. Vad har jag gett mig in på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0