My new me



Efter tre timmar i frisörstolen blev resultatet såhär. Att hitta en frisör som passar ens självs tycke och smak, är inte alltid det lättaste. Jag har gått till samma frisör nu i flera år tillbaka, och för det mesta gått därifrån nöjd. Men de senaste gångerna har det känts som om min åsikt om vad som skall göras inte riktigt nått fram. Ibland känns det som om dem väljer den enklaste vägen. Därför valde jag att testa något nytt ställe denna gång. Resultatet blev en annorlunda klippning jämfört med den jag tidigare gjort. Dem blonda nyanserna är alltid svåra att avgöra såhär direkt efter. Det tar alltid några dagar innan dem faller in i en fin nyans, men det ser lovande ut. Hade jag lyssnat till frisörens alla ord, hade jag gått därifrån med två centimeter kortare page och hellugg. Nja, kanske inte riktigt min stil. Han tyckte även att jag skulle våga mig på en vågig permanent. Det förslaget ska jag dock fundera över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0