Måndagsmys



I och med min frånvaro av helg, blev det lite helgmys igår kväll istället. Vi tillagade supergoda salviakryddade kycklingfiléer med tomatrisotto. Hyrde New moon och stoppade i oss massor med naturgodis. Mys. Hade huvudvärk precis hela kvällen, men son härligt nog är borta idag. Resten av veckan kommer att tillbringas på jobb, så det var för väl att huvudvärken gav med sig. Idag har jag upplevt den stressigaste dagen sedan jag började arbeta som sjuksköterska. Men på någon konstig vänster löste sig allt till slut och jag hade allt under kontroll vid överlämningen. Ingen rolig dag. Av allt jobbigt kommer väl något positivt. Så förhoppningsvis har jag väl lärt mig en hel del nya saker idag. Min kropp är fortfarande inte hundraprocentig så för säkerhetsskull blir det till att vila från träning idag. Igen. Tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0