Kärt återseende


Trots en grym serie, vinner Twilighthunken i hästlängder när det kommer till utseendet.

Ikväll sätter True blood igång igen efter ett längre uppehåll. Att jag blivit lite av ett vampyrfreak efter Twilight har nog ingen i min närhet missat. Och det är bara fler och fler som snappar upp vampyrtrenden. Tycker det är vampyrfeber överallt nu, i filmer, serier och i böcker. Men för mig räcker det med Edward Cullen och vampyrerna i True blood, som faktiskt är en utav dem bättre serierna jag sett. En mycket annorlunda serie, lite udda och helt oförutsägbar.  Och sen går den på svt, det vill säga, ingen reklam. Nackdelen är dock att den visas klockan 22, min gå och lägga mig tid. Får sätta tandpetare i ögonen för att hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0