Garmin forerunner 305

Min examenspresent, det var vad som dolde sig i mitt efterlängtade paket. En aningen försenad present dock, men den som väntar på något gott. Wiie, vad lycklig jag är. Tack, fina underbara älsklingen min. Min Garmin gps klocka kommer framöver inta rollen som min bästa träningskompis. Den kommer hålla koll på varje meter som avverkas i joggingspåret. Den kommer registrera mina träningspass med tider, distans och hastighet. Den kommer dessutom med hjälp utav en pulsmätare som jag fäster runt bröstet, visa mig min puls och på så sätt kan jag följa upp min konditions utveckling. Nu sätter jag igång med löpträningen på riktigt. Från och med måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0