Dagens utflykt



Dagens utflykt bar av mot Malmö och hem och villa mässan. Som vanligt när det gäller mig, har jag så stora förväntningar. Jag hade sett framför mig hur jag frossa i inspirationsmontrar. Såg idéer och lösningar till vårt kommande hem. Samlade på mig bilder till vår inspirationsbok. Men icke. En stor besvikelse. Dagens utflyktsmål uppfyllde inte dagens förväntning. För det första var det på tok för mycket folk, vilket troligtvis bidrog till den stora besvikelsen. Man såg ingenting. Det var varmt. För det andra, verkade inte som om det fanns så mycket av vårt intresse att titta på. Visst såg jag några godbitar att fotografera. Såg ett fint kök, av typ tre utställande (!?). Det fanns ett dussintal olika montrar med mat, frukter, godis och delikatesser, som alla såg helt fantastiska ut. Givetvis endast med kontantbetalning. 300 meter kö till automaten. Inte en krona i plånboken. Det blev ett snabbt besök. Vi tog några avstickare till Ilva och Miljögården och sen bar det tillbaka hem. En heldagsutflykt blev det trots allt och nu väntas en mysig lördagskväll med min älskade Kim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0