Broloppet 2010



Yes. Broloppet 2010 here I come. Äntligen fick jag tag på en startplats. Och i sista sekund för att göra ett namnbyte också. Det var min fina vän, Maria, som själv varit på jakt efter en startplats, men som redan funnit en, fick napp på en startplats. Några timmar senare är den min. Tusen tack. Nu gäller det att sätta igång med träningen på riktigt. På tal om träning, så avstår jag dagens planerade löpning idag. Genomförde ett minst sagt jobbigt powerplatepass igår, vilket gjorde sig påmint idag med ett par trötta ben. Ansåg ganska så snabbt, att en vilodag borde stå på schemat idag. Det får bli löpning imorgon istället med ett förhoppningsvis piggare ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0