Snabb formcheck


Nya löparlurar från Adidas. Svett och vattentäta med ljudreglerare i sladden.

Snabb formcheck. Test av nya hörlurar. Test av borttagna funktioner från Garmin. Test av min formvila sedan i söndags. Check, check. Hade egentligen inte tänkt ge mig ut i löparskorna innan halvmaran imorgon. Men med nya lurar, bortagna funktioner i Garmin kände jag att jag behövde ut och testköra. Självklart i ett extremt lugnt tempo. Min hals har ju som sagt spökat hela veckan och en glimt hur pulsen reagerar i löpning, var också något jag behövde kvitto på. Resultatet av både lurar och Garmin blev positivt. Och min puls höll sig stabilt omkring 150 slag/min. Formen kändes okej.

Tid: 27:03
Distans: 4.62 km
Medeltempo: 5:57 min/km
Medelpuls: 155 slag/min
Kcal: 315

Ikväll blir det god mat, mycket vätska, vila och packning. Imorgon gäller det.


Kommentarer
Postat av: Westlunds

Lycka till imorgon, så ses vi på söndag om du kan gå :)))

Kram Westlunds

2010-06-11 @ 17:31:46
Postat av: Caroline

STORT LYCKA TILL!!! Jag ska hålla tummarna hårt!!! KRAM

2010-06-11 @ 19:45:51
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Grattis till den gryyyyymt bra tiden!!!!! Nu får du ha en underbar söndag! kraaaaam

2010-06-13 @ 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0