Skön eftermiddag i Båstad



Efter mitt kalla långpass stod det Sands lunchbuffé på schemat. Enligt mig serverar de den godaste maten, alla kategorier. Jag fullkomligt älskar deras mat. Det är värt varenda krona. Jag betalar gärna för god mat. Deras helgbuffé är nästintill oslagbar. Jag hade inte klätt mig vidare lämpligt för dagens aktivitet. Med tajt tröja och högmidja i shortsen fick jag verkligen se till att dra in min fullproppade mage. När maten smakar så ofantligt gott vill man liksom bara äta och äta. Jag och Kim satt och njöt på uteserveringen med solen i ögonen. Så skönt. Vi tog en promenad upp på Nordic Safari och spanade in deras Odd Molly kläder. Jag hittade en jättesöt klänning. Men måste fundera. Usch, så dyr den var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0