Malin och Henrik



Ny bok är påbörjad. Malin och Henrik. Denise Rudbergs tidigare böcker Väninnan, Storlek 37, o.s.a, Jenny S, Matilde och Åse har ångats igenom ett antal gånger.  Så fantastiskt bra. Riktiga feel good böcker. Malin och Henrik är den första boken Denise skriver tillsammans med någon annan. Känns konstigt. De gamla karaktärerna är inte med. Man vill ju veta hur det har gått. Boken verkar i alla fall hålla samma klass som hennes tidigare, så det finns en möjlighet att den blir utläst redan idag. Älskar att läsa bra böcker!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag läste till 02 inatt, men jag slutade när Jacobs kapitel började. Vadå gravid? Vad är det för trams? Så jag blev lite sur och lade ifrån mig boken...;) Ses snart! KRAM

2010-06-01 @ 11:10:01
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0