Långpass



Veckans långpass är nu avklarat. Check på den. Vaknade till mulet och svalt väder. Optimalt löparväder alltså. Vätskebältet fick hänga med och den här gången ska jag inte glömma bort det. Kroppen kändes lite halvseg redan när jag vaknade, säkert på grund utav alla kvalitetspass som genomförts den senaste tiden. Men mitt långpass var inte planerat att gå i någon raketfart, utan mer i ett lugnt och skönt tempo. Kom på att jag glömt att fästa på mitt pulsband efter cirka 500 meter. Orkade inte vända. Fick klara mig utan pulsen. Fastän att jag inte sprang så fort kändes det lite segt här och där, från början till slut, men på det hela ändå ett okej pass. Jag fick användning av mitt vätskebälte tre gånger under rundan och det kändes bra och gav lite extra skjuts på vägen. Stretch på balkongen som vanligt och den traditionella bloggbilden.

Tid: 01:21:01
Distans: 14.26km
Medeltempo: 5:40 min/km
Maxtempo: 4:37 min/km
Kcal: 971


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är så grym, bra jobbat! Mitt långpass blev inte av idag, med en begravning och tre timmars sömn så var jag inte alls upplagd för det. Får bege mig ut imorgon bitti istället. Nu är jag också anmäld till loppet. INGEN återvändo!! Hörs imorgon! Kram kram

2010-07-01 @ 00:16:40
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0