Dagen efter



Helt otroligt, men jag känner absolut ingenting i kroppen idag. Inga ömma vader. Inga stela ben. Ingenting. Eller okej, där ljög jag. Jag har två tår som torterades nästintill till döds under gårdagens halvmara. Tog en bild, men ångra mig i sista sekund att lägga upp den på bloggen. Tårna ser för skräckliga ut. Ni skulle tuppa av. På den ena tån har jag en blodblåsa som är nästan en halv centimeter hög. Och på den andra tån växer det en blodblåsa bakom nageln, så nagelns står rakt ut. Är helt lös i roten. Den gör extremt ont. Jag kan inte gå med skor på fötterna. Jag börjar få lite smått panik. Vill ju ut och springa! Inte idag precis, men på onsdag i alla fall. Aj, dumma tår.

Broloppets hemsida strular fortfarande så inga officiella nettotider med de olika sträcktiderna finns att tillgå. Hoppas på att de snart löser problemet. Bilderna som togs under loppet skall vara uppe på nätet den 17:e och jag vet nästan till hundra procent att jag är med på åtminstone två bilder.  

Dagen till ära har spenderats hos mormor och morfar. Vi har firat deras födelsedagar och det är som en årlig tradition att vi grillar och umgås innan mormor och morfar beger sig ut i Sverige med husvagnen över sommarn. Jag åt för tre personer. Fanns inget stopp. Till efterrätt åt jag minst fyra tårtbitar och godis på det. Förbränningen är minst sagt på högvarv sedan gårdagens prestation. Gott med mat. Nu blir det soffan i några minuter innan sängen kallar. Imorgon ringer klockan tidigt. Hoppas ni haft en mysig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0