01:52:38



Nu visar resultatlistan äntligen min rätta sluttid. Min officiella tid för premiär halvmaran blev 01:52:38. Nästan en minut mindre än vad jag klockade med Garmin. Är otroligt nöjd med min prestation. Jag har fått mersmak på det här med halvmaror och funderar nu på att anmäla mig till Stockholm Halvmarathon den 11 september nu i år. Dessförinnan har jag tre stycken millopp inplanerade. Har haft dåliga erfarenheter av milen, så känner att jag behöver arbeta hårt på den distansen. Önskar bara att jag hade lite mer tid för träning. Men fokus i sommar blir kort och snabbt. Mer om mitt träningsupplägg kommer senare. Bilder från Broloppets håller på att uppdateras, i nuläget finns det en bild på mig när jag springer på bron. För att titta på den, klicka på Här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0