Hemmabrunch




Jag lever. Jag har bara jobbat väldigt mycket den senaste tiden och den lilla fritid som jag haft, har jag inte haft hjärta av att tillbringa med blogginlägg. Därav den extrema bloggtorka som varit här på bloggen. Men inget av betydelse har gått omärkt förbi, utan givetvis dokumenterats med min sprillans nya kamera, Canon G11: an, som jag för övrigt är helt kär i, för att vid ett senare tillfälle förgylla min blogg. Fredag, lördag och söndagskväll tillbringades på jobb. Varför inte vara social och umgås med finaste vännerna på förmiddagen då. I söndags hade vi godaste brunchen hemma hos oss, ute på balkongen. Jordgubbssmoothie, frallor, gott pålägg, kaffe, juicer, frukter och vetelängd. Det är väl inte tant och köpa vetelängd? Sjukt god, tant eller inte tant. Hur som helst var det en toppen start på dagen. Brunch hemma med vänner kan verkligen rekommenderas. Mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

NEJ du är inte tant!! ;)

2010-07-20 @ 20:48:33
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0