Bostället Sköna Ting

o

Igår efter jobb möte jag upp Sofie för en tur mot Sköna ting och Pompir. Bostället Sköna Ting är en jättesöt inrednings- och trädgårdsbutik. Allt går i fin vintagestil. När vi flyttar till hus kommer jag shoppa mig fattig på detta underbara ställe. Gårdagens plan var att inhandla lite kryddor att ha på balkongen, såsom god timjan, persilja och basilika. Men den enda kryddan som fanns var citronmeliss, så jag får svänga förbi en annan dag och se om de fått in fler kryddor. Vi lulla omkring och fick massor med inspiration. Åkte vidare till Pompir, som är en märkesoutlet, med bland annat märken som Tommy Hilfiger, Esprit och Red and Green. Både jag och Sofie blev förälskade i en underbar sjal, som fick följa med hem. Bildbevis kommer senare. Då grabbarna skulle stå för kvällens grillning, tänkte vi dra ut på tiden och komma hem till ett dukat bord, så vi fortsatte färden mot Logan. Antik och kuriosa mitt ute på landet. Hittade jättefina trälådor att ha kryddor i. Köpte dem inte, ångrar mig lite idag. Det blev en trevlig liten tur sådär en torsdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0