10 km acc.



Äntligen två dagars ledighet. Har varit mycket jobb den senaste tiden. Dagen började med lite städning i lägenheten, en god frukost och ett oinspirerat träningspass. Kände inte alls för att bege mig ut. Men på veckans schema stod fyra träningspass, och då jag bara avverkat två, så kändes det som ett nödvändigt ont. 10 km acceleration fick det bli. Uppjogg 3km och därefter 15 sek maxning var 3-4 min, nedjogg 2km. Allt som allt 10 km. Fick huvudvärk redan efter 500 meter. Kände mig sjuk och helt ur form typ hela rundan. Gjorde rejäla satsningar på ruscherna men för övrigt var det ren motionärslöpning mellan intervalltopparna. Ett trist pass som man bara vill skall ta slut.

Tid: 57:35
Distans: 10.00 km
Medeltempo: 5:41 min/km
Maxtempo: 3:26 min/km
Medelpuls: 161 slag/min
Kcal: 687


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0