Två höjdpunkter



Två höjdpunkter. På en och samma dag. Går detta ihop? För mig som mänsklig, nej. Mitt i all examenshets fick jag ett glatt och ett tråkigt besked på posten. En av mina bästa barndomskompisar ska gifta sig. Det tråkiga, i detta annars fantastiska besked, är att dagen de valt är den 22 Maj. Den dagen årets prestation ska, skulle genomföras. Blev en del tårar. Jag har förberett mig mentalt. Funnit motivation. Inspireras av utmanande träningsprogram. Anmält mig till seedningslopp. Och nu kan jag inte starta. Känns faktiskt en aningen ledsamt. Att genomföra båda sakerna är en omöjlighet. Att utesluta från bröllopet är en omöjlighet. Det enda alternativet är att tänka om. Nästa år. Men 2010 då? Kanske Broloppet? Men precis som Göteborgsvarvet tog platserna slut för länge sedan. Leta plats på blocket? Ska ta mig en funderare i Thailand. Hämta energi. Och satsa om.

Kommentarer
Postat av: Maria

Då blir det till att hitta en startplats till Broloppet i stället!!!!

2010-01-18 @ 16:39:43
URL: http://marialandgrn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0