Scones



Måndag och vanlig dag. Jag har blivit alldeles förslappad i alla dessa röda dagar. Orkar inte ta tag i mina studier. Hittar ingen motivation. Varför är det alltid så i sluttampen? Resan till Thailand som närmar sig med stormsteg gör ju inte det hela lättar. Det blir som för varje dag som går gör vetskapen om det behövda semestern sig påmind. Man är helt övertygad om att man inte klarat en endaste dag till i detta gråa land. Människan är konstig. Men tillbaka till verkligheten. Måndag idag och grupparbete stog på schemat. För att göra det hela lite mysigare startade vi studierna med sconeskalas. Arbetet är nu färdigt och en sak mindre tynger min kropp. Tur att jag har två helgdagar att se framemot denhär veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0