Parkas jakt och trevligt sällskap



Gårdagen fortsatte mot Malmö. Där stod shopping med målet varm och praktisk vinterjacka. Fattas verkligen en sådan jacka. Besviken blev jag. Efter flera timmars iskall jakt med dåligt utbud, saknade storlekar, insåg jag att jag inte kommer bli någon jackägare denna dag. Jag hittade dock en peak performance parkas som jag förälskade mig i, men min storlek var givetvis slut. Ska leta vidare på nätet, annars blir det till att invänta nästa vintersäsongs jackor. Kvällen avslutades med god middag hemma hos barndomsvännen Maria och hennes sambo Peter. Vilket blev den bästa avslutningen man kunde önskat sig. Tack för en mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0