Löppass i nysnö



Det syntes i snöspåren att jag inte var den första att pulsa igenom 7 km spåret idag. Med klockan runt armen tickade sekundrarna på, en aning för fort. Mitt psyke klarar tydligen inte av klockans hets, utan förvandlade löppasset till en ren plåga. Besvikelsen infann sig redan vid första km skylten, vilket inte bådar gott för resterande km. Har nu beslutat mig för att strunta i tidtagningen tills farten sitter där. Trots att träningen inte gav några positiva känslor, var det ändå skönt efteråt. Avslutade med mag-och ryggövningar med min kära kettlebell kula. Russian twist, är utan tvekan den mest effektiva magövningen jag genomfört.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är det skönt att slippa klockan..



Jag registrerade mig dock på www.jogg.se idag, där kan man också hitta motivation, sidan summerar alla löparrundor så att man får svart på vitt hur många km man sprungit per månad, snitthastighet etc, hur bra som helst!!! Bli medlem så kan vi bli löparkompisar och dela träningstips med varandra!!

Kramar Maria

2010-01-05 @ 19:33:40
URL: http://marialandgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0