Inget mer plugg


Foto: Scanpix


Inget mer plugg. Inga tentor. Inga seminarium. Inga måsten. Det är över. Jag har nu, denna ljuvliga tisdag, avslutat mina högskolestudier. På fredag tar jag examen. Får mitt examensbevis. Snart håller jag min sjuksköterskelegitimation i handen. Halleluja. Jag har fortfarande inte förstått att jag inte ska åka till Högskolan i Halmstad något mer. Okej, kanske i framtiden, när jag vidareutbildar mig. Utan istället ska jag åka åt motsatt håll. Till Helsingborgssjukhus. Jag ska arbeta på avdelning 31. En kärl och onkologisk kirurgavdelning. Som SJUKSKÖTERSKA.


Kommentarer
Postat av: Helén

STORT GRATTIS söta du!!!! Gud så duktig du har varit. Hoppas du får en kanonbra examensdag på fredag! puss o kram

2010-01-13 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0