Hälsofreak



Efter en skön sovmorgon och god frukost begav jag och Kim oss till gymmet. Planen var lite konditionsträning på crosstrainermaskinen. Då januari månad innebär högsäsong på gymmet, var maskinen såklart upptagen. Kände inte för styrketräning då jag fortfarande kände av lite träningsvärk. Fick bli löpbandet, igen. Fokuserade på andningen och andades in på höger. Inget håll. Först sprang jag 5 km i medeltempo och avslutade med två intervaller i maxad uppförsbacke á 400 meter. En minst sagt jobbig avslutning. Efter träning skriker min kropp alltid efter energipåfyllning. Då Thailandsresan närmar sig med stormsteg och utrensning av kylskåpet är aktuellt, resulterade lunchen av den här hälsotallriken. Moi ett hälsofreak? Njaee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0