Vilka prestationer



Gårdagens prestation går till dem grymt duktiga skidåkarna, Marcus Hellner, Johan Olsson och Anders Södergren. Dem gör Sverige stolta hemma i tv-soffan. Hjälpen Olsson fick av Hellner och Södergren var minst sagt beundransvärd. Södergren som för den delen startade långt bak, trillade omkull, men ändå kom han fram i täten och kämpade. Vilken tv-upplevelse. Grymt spännande. I spurten hoppade i princip Hellner fram med massor med energi. Det är den bilden jag skall ha framför mig när jag kommer på upploppet i Tjejvasan nästa helg.


Idag vaknade vi upp och var innesnöade. Efter flera timmars skottning kan vi nu få fram bilen, puh. Eller jag skall inte sucka, jag låg kvar inne i sängen. Vi får se om det blir någon skidåkning idag, vädret är; snöstorm och 20 minusgrader. Spårstatus; njaa nog inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0