Torsdag


Avprickning av dagens gedigna to do lista, rullar på. Jag har bland annat lagt ut min startplats i Göteborgsvarvet på blocket. Jag har tyvärr ännu inte funnit någon startplats i Broloppet, men jakten fortsätter. Anmält mig till Springtime 10 km i Helsingborg, som går av stapeln den 8 maj. Skrivit in komihåg saker i min sjuksköterskebok, som alltid finns med mig i fikan på jobb. Bankärende. Städning. Och nu packning. Flyglapparna sedan förra flygningen hänger kvar på väskan. En ångestvåg sveper över mig. Jag drömmer mig bort på den kritvita stranden på Koh lanta. Är tillbaka i verkligheten och packar ner lager ett, två, tre och fyra i skidåkningskläder…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0