Min nya leksak



Puh, vilken vecka. Jag har inte haft en minut över till min kära blogg. Och helt plötsligt är det torsdag, hur nu detta gick till när det nyss var måndag morgon? Fullt ös på jobb och dagarna bara flyger iväg. Nu tillbaka till gårdagen. 17 februari. Min födelsedag. Hipp Hipp Hurra till mig! För första gången sedan mitt hjärta Kim kom in i mitt liv, fick jag en födelsedagspresent jag var helt ovetande om. Annars brukar det vara så att jag i förväg har valt ut mina paket och Kim går in och handlar det utpekade. Men i år fick han äran att själv välja ut och överraska mig. Spännande. Blir mycket roligare att inte veta. Jag hade absolut ingen aning om vad som var inhandlat. Min älskling känner mig helt rätt och hade prickat in den perfekta presenten. Ett Nintendo DS, ett rosa, var vad som gömde sig i paketet. Och ett super mario spel. Samma spel som man spelade som barn på Nintendo åttabitars. Nostalgi. Åh, blev verkligen jätteglad. Min födelsedag startade med ett intensivt arbetspass och avslutades med en fantastisk massamangryta med oxfilé, med en chokladtryffeltårta till dessert. Min sötaste älskling hade dessutom en bonus present, inte mindre än en skön helkroppsmassage på min alldeles egna dag. Man tackar, man tackar.


Kommentarer
Postat av: Helén

Vilken present Kim ordnat!!! Såååå snyggt Nintendo. O vilket fantastiskt roligt spel!!!! Avundsjuk ;)

2010-02-18 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0