Första arbetsveckan



Första arbetsveckan är nu avklarad. Känner mig fortfarande vettskrämd för den dagen min inskolning är över. Har 16 pass inskolning, vilket kan tyckas vara lite, då det är en oerhört smal specialitet jag skall hinna lära mig. Men efter varje dag på jobb fylls huvudet med nya saker, så detta skall nog gå vägen. Alla har välkomnat mig med öppna armar och jag trivs redan jättebra. Trevliga kollegor är minst lika viktigt som ett meningsfullt och roligt arbete. Tänkte bjuda på en liten sjuksköterska in action bild. Action och action, jag står nere i det alldeles för skräckligt fina omklädningsrummet. Det skimrar i sina orangea och mossgröna färger. Det är minsann inget modernt sjukhus jag arbetar på. Här går alla färger i 70-talets tecken. Det skrämmande är att man vänjer sig…


Kommentarer
Postat av: magdalena

det klär dig maria :D

2010-02-13 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0